Haber

Rome Total War hileleri nelerdir?

Roma İmparatorluğu emrinize girdiğinde kılıcınızı hemen bırakmayın – Barbarlar geliyor. Saygıdeğer Total War serisinden iki ödüllü oyunla insanoğlunun bildiği en büyük imparatorluğu kontrol edip fethetmek için iki kat güçlük ve fırsata sahip olacağınız Rome Total War hileleri nelerdir? Detaylar burada…

ROME TOTAL WAR HİLELERİ NELERDİR?

Rome Total War’daki çoğu hile hikaye başına yalnızca bir kez girilebilir ve bazıları başka bir hile girildikten sonra çalışmaz.

Konsolu kapatmak için yaklaşık işareti (~) tuşuna (veya Sekmenin üstündeki tuşa) basın ve aşağıdakilerden birini girin:

PARA

  • add_money 20000:Mevcut fonlarınıza para ekler.
  • add_money 40000:Mevcut paranıza para ekler.
  • bestbuy veya gamesstop:Birimler %10 daha ucuzdur.

SAVAŞ

  • auto_win saldırganı: Saldırgan, bir sonraki otomatik olarak çözümlenen savaşı otomatik olarak kazanır.
  • auto_win savunucusu:Savunan, bir sonraki otomatik olarak çözümlenen savaşı otomatik olarak kazanır.
  • burn_piggies_burn:Tüm Piggy Wings’i ateşe verin.
  • liste_birimleri:Ordunuzdaki tüm birimleri listeler.
  • diplomacy_mission:Diplomatik bir misyon oluşturur.
  • diplomatik_duruş:İki setin duruşunu belirleyin.
  • force_diplomacy kabul et/reddet/kapat: Rakibi diplomatik teklifi kabul etmeye zorlar.
  • yenilmez_genel karakter adı:General savaşta yenilmezdir

YAPAY ZEKA

  • devre dışı_ai:Saldırıya uğramadan haritada gezinmenizi sağlar.
  • run_ai:Yapay zekayı yeniden etkinleştirir.
  • ai_turn_speed [sayı]:AI dönüş hızını ayarlayın.

KARAKTER ÖZELLİKLERİ

  • list_traits:Tüm özellikleri listeler
  • give_trait [karakter] [özellik] [seviye]:Karaktere seçilen seviyenin özelliğini verir.
  • karakter_sıfırlama:Karakteri varsayılana sıfırlar.

YERLEŞİM

  • add_population [Yerleşim] [Sayı]:Mevcut bir yerleşime nüfus ekler.
  • process_cq “yerleşim yeri adı”:Yerleşimdeki tüm binalar tamamlandı, bu aynı anda yalnızca bir yerleşimde çalışıyor.
  • create_unit [yerleştirme] [unit_ID] [deneyim] [savunma] [saldırı]:Girdiğiniz istatistiklerle seçilen yerleşim veya karakter ordusunda bir birim oluşturur
  • yakalama_yerleşimi:Girilen şehri yakalar.
  • create_building [şehir] [bina]:Yeni bir bina oluşturur.

DİĞER

  • toggle_fow:Savaş Sisini değiştirir.
  • Eriha: Duvarlar yıkılacak.
  • olifant : Filleri %40 yapar. Bunun çökmelere neden olduğu biliniyor, bu yüzden dikkatli kullanın.
  • tarih [yıl]:Yılları değiştirir.
  • sezon yaz/kış:mevsimler değişir.
  • move_character [karakter adı] X,Y: Karakteri konuma taşır. Hem X hem de Y’nin koordinatlarla doldurulması gerekir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu